فروشگاه اینترنتی فایل های دانشگاهی کاواک

پایان نامه ، مقاله ، پاورپوینت ، مقالات ترجمه شده ، مبانی نظری ، جزوات درسی

فروشگاه اینترنتی فایل های دانشگاهی کاواک

پایان نامه ، مقاله ، پاورپوینت ، مقالات ترجمه شده ، مبانی نظری ، جزوات درسی

پایان نامه اولویت بندی عوامل CRM در راستای افزایش میزان وفاداری مشتریان با روش AHP فازی

پایان-نامه-اولویت-بندی-عوامل-crm-در-راستای-افزایش-میزان-وفاداری-مشتریان-با-روش-ahp-فازیعنوان پایان نامه: " اولویت بندی عوامل CRM در راستای افزایش میزان وفاداری مشتریان با روش AHP فازی ( مطالعه موردی: بانک پارسیان)" تعداد صفحات : 103 و قابل ویرایش 3.1 مقدمه در این پژوهش به بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در راستای وفاداری مشتریان پرداخته میشود. این تحقیق کاربردی است و از


دانلود فایل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی